Avatar billede sbound Nybegynder
30. juni 2007 - 20:20 Der er 2 kommentarer

Modificering/programmering af 1 sides website (cgi/perl/php/css)

Hej.

Jeg står og mangler en mand til modificering af eksisterende kode (cgi/perl), programmering (php/html/css) og udarbejdelse af webside (1 side) samt opsætning af server (cpanel, dedikeret).

Selv vil jeg stå for al udarbejdelse af design og layout (tekst placering osv), som så skal sættes på plads af den der måtte tage den opgave.

For interesserede, kontakt mig venligst pr. mail på sbound@gmail.com

Udover 200 points, vil der selvfølgelig blive betalt for ydelsen ved endt tilfreds udarbejdelse af opgaven.

Mvh.
Kasper
Avatar billede thesurfer Nybegynder
30. juni 2007 - 20:27 #1
Ifølge Ekspertens regel §2.1.6, må der ikke udloves både points og penge.

Med andre ord: Enten penge eller points.

Ekspertens regler: http://www.eksperten.dk/regler.phtml
Avatar billede sbound Nybegynder
30. juni 2007 - 21:12 #2
Hovsa, det beklager jeg.

I så fald vil jobbet blive betalt med penge, beløbet aftales over mail.