Avatar billede mazyspace Nybegynder
29. juni 2007 - 23:02 Der er 5 kommentarer

Garmin 350

Hej med Jer.
Måske en kan løse mit problem med min nye GPS.
På min Garmin 350 er der opstået et problem. Da jeg fik den virkede den perfekt. Der lå en opdatering på Deres hjemme side & den tog jeg. Det opstod mit problem.
Når jeg vil skrive en adresse beder den op Stat navn, den tror den er i USA & ikke i DK.
Hvad gør jeg lige???
Avatar billede huset Praktikant
30. juni 2007 - 07:57 #1
Du har oprettet spørgsmålet i en forkert katergori. Denne kategori er forbeholdt Eksperten-relaterede emner, og ikke andet.

Læs følgende instruktioner grundigt igennem, før du fortsætter:

Ved flyt af spørgsmål:
Husk at MARKERE dit navn i boksen til venstre, og klikke på ACCEPTER-knappen, EFTER at du har lagt et SVAR.
Derefter opretter du spørgsmålet, i den rette kategori. Derefter lægger du et link til det nye spørgsmål, i dette spørgsmål.

Citat thesurfer
Avatar billede mazyspace Nybegynder
30. juni 2007 - 09:05 #2
Flytter spørgsmål
Avatar billede huset Praktikant
30. juni 2007 - 09:46 #3
husk at lukke
Avatar billede mazyspace Nybegynder
30. juni 2007 - 10:08 #4
Ærligt,,, har sgu aldrig forstået at på en EKSPERT side at det er så fandens besværligt at give point,finde den rigtige katergori samt lukke et spørgsmål.
Opfordre til at lave noget nemt & forståligt.
Avatar billede huset Praktikant
01. juli 2007 - 07:59 #5
Hvis 95% af alle vi andre kan så kan du vil også

expfaq.dk

http://expfaq.dk/luk_spm#luk_spm