Avatar billede ivan0205 Nybegynder
29. juni 2007 - 11:58 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvilket tuner kort? (Vista MCE, DVB-T, dual)

HEJ!

Jeg har en stationær med Vista, som jeg vil bruge som central medie center (Vista's Media Center). Dertil XBOX360 som extender.

Jeg vil lige høre, om der er nogen, som kan anbefale bestemte tunerkort (der virker til Vista). Det skal understøtte DVB-T (enten bare ren DVB-T eller som hybrid med analog OG DVB-T). Det skal helst være dual (dvs. 2 tunere), men alternativt må jeg vel kunne anvende 2 "single"-kort af samme mærke/type?

USB eller PCI er ligegyldigt.

Generelt gode råd er også velkomne ligesom jeg også gerne vil høre fra nogen, som har haft DÅRLIGE opleveler med bestemte tuner-kort, som ellers tilsyneladende ville kunne opfylde mit behov.

På forhånd tak
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
29. juni 2007 - 22:51 #1
Ingen erfaring her, men jeg har hørt flere der taler rigtig godt om Hauppauge WinTV-HVR-1300. Der er kommet 2 nye modeller: http://hauppauge.com/. Begge klarer dine krav.

Hauppauge og Pinnacle har været med i mange år. Har selv gode erfaringer med Hauppauge tv-kort.
Avatar billede ivan0205 Nybegynder
11. juni 2008 - 10:40 #2
Har købt et Hauppauge USB dual DVB-T. Det er OK.