Avatar billede jkjaers Nybegynder
29. juni 2007 - 10:08 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Firefox 2.0.0.4 faneblade

Jeg har lige opgraderet til Firefox 2.0.0.4

Nu kan jeg ikke se alle mine faneblade samtidigt men bliver nødt til at "scrolle" sidelæns. Det holder ikke... Hvor kan man rette det?
Avatar billede double-g Juniormester
29. juni 2007 - 19:01 #1
Du hopper op i adresselinien og skriver

about:config

i feltet "filter" skriver du så

tabmin

Der dukker så en linie op der hedder browser.tabs.tabMinWidth.
Den højreklikker du på og vælger "rediger"

Der stiller du minimunsbredden på dine faneblade. Default værdien er 100 og jo mindre tal du retter det til, jo flere faneblade får du plads til. (Selv synes jeg 20 er passende)

Du skal genstarte Firefox inden ændringen træder i kraft.
Avatar billede jkjaers Nybegynder
02. juli 2007 - 08:15 #2
RESPEKT!

Det havde jeg ALDRIG fundet ud af - troede faktisk bare jeg havde overset et flueben eller et faneblad, men sådan var det så ikke.

Virker perfekt - Point til dig - tak for hjælpen
Avatar billede double-g Juniormester
02. juli 2007 - 08:56 #3
Det er også noget som mange har brokket sig over, så det bliver formodentligt lavet en væsentlig ændring til Firefox 3.0