Avatar billede shenoy Nybegynder
28. juni 2007 - 15:09 Der er 1 kommentar

Counter-Strike forsvinder i Vista.

Hej.

Jeg har et problem med mit counter-strike. Jeg skal installere det igen, hver gang jeg har haft computeren slukket. Når den har været slukket, og jeg prøver at starte Steam, så går den igang med at update spillet igen, men stopper så ved en tilfældig procent i processen. Nu skal jeg så installere det forfra, opdatere selve steam platformen og derefter opdatere counter-strike før jeg kan spille spillet.

Jeg har Windows Vista home premium
Avatar billede monster-cs-gamer Nybegynder
29. juni 2007 - 14:58 #1
hmm meget underligt da steam er opdateret til at kunne køre med vista og jeg har vista... men har ingen problemer med cs/css/hl/hl2/dod/dods  men jeg hade det selv samme problem med steam i win xp... prøv først og installere det og opdatere det så det virker, og så (uden genstart)luk steam 100 % og kopier din steam mappe ind til en extern hdd eller et andet drev og så genstart din pc og start steam som normalt og så vær sikker på at den vil opdatere dit spil igen hvis den vil det så luk steam og gå ind i den mappe hvor steam ligger og slet steam mappen og der efter put den kopi ind der hvor den anden steam var og start steam hvis den nu også vil opdatere det så kan jeg ikk hjælpe men hvis ikk er der hjælp