Avatar billede franzzdyb Nybegynder
27. juni 2007 - 23:11 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Baggrundsbillede vises i IE men ikke i Firefox

Hey

Jeg anvender et baggrundsbillede til body og et div element, i format .gif, og det virker fint i IE (v. 7), men da jeg prøvede med Firefox, vises de ikke. Koden er skrevet i css i en external sheet, og jeg prøvede at tilføje baggrundsbillederne i html, men det virker stadig ikke. Jeg prøvede også at skifte billede format til .bmp, men det virker stadig ikke. Nogen der kan hjælpe?

Franz
Avatar billede keysersoze Guru
27. juni 2007 - 23:47 #1
kom med lidt kode eller et link - ellers er det så godt som umuligt :)
Avatar billede keysersoze Guru
27. juni 2007 - 23:58 #2
.. i bund og grund burde dette i hvert fald virke uanset om det er gif, bmp eller jpg - bare billednavn og henvisning til billedet bliver tilpasset;

background-image: url(../images/billede.gif);
Avatar billede franzzdyb Nybegynder
28. juni 2007 - 11:59 #3
Avatar billede franzzdyb Nybegynder
28. juni 2007 - 12:05 #4
HOVSA!!

Jeg fik øje på fejlen selv... Jeg henviste til stedet hvor billederne var gemt på harddisken, i stedet for serveren...

Ellers tak for hjælpen ;)
Avatar billede franzzdyb Nybegynder
28. juni 2007 - 12:06 #5
Det undrer mig dog stadig hvorfor IE 7 viste billederne alligevel.
Avatar billede keysersoze Guru
28. juni 2007 - 17:39 #6
hvis du henviser med c:/... så vil browseren gå ned og lede på dit lokale drev uanset om du kører localhost eller online og vise det såfremt det findes.

anyway - bare det lykkedes...
Avatar billede keysersoze Guru
02. oktober 2007 - 11:17 #7
lukketid?