Avatar billede aurum Nybegynder
27. juni 2007 - 10:19 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Infopath - problem med print preview

Jeg har oprettet en formular i infopath. Til formularen har jeg også lavet et print-design.

Formularen publicerer jeg til en mappe på vores netværksdrev og formularen kaldes via et link på vores intranet (vi har pt ikke Sharepoint, så det er bare et almindeligt link til filen).

Hos mig virker det ganske fint. Formularen åbner, jeg kan udfylde den, og når jeg vælger 'Print Preview' (CTRL+F2), så får jeg vist mit print preview.
Men når én af mine brugere gør det samme, så får han bare vist en grå side ved Print Preview.
Jeg har prøvet - på hans pc - at oprette en formular helt fra bunden og lavet et printdesign, udgivet den.... og .... problemet er det samme: en grå side, når vi vælger print preview.

Nogle som kan fortælle mig, hvori problemet består?
Og evt hvad jeg skal gøre ved det?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
27. juni 2007 - 11:11 #1
1. Tjek for office updates. Det kan ske han ikke har de nyeste service releases på, hvilket kan give en del mystiske printproblemer.

2. Slet printeren og installer den igen. Der kan være problemer med driveren, og driveren er netop indblandet i genereringen af preview billedet. Vælg evt. en anden printer, før i prøver preview.
Avatar billede aurum Nybegynder
27. juni 2007 - 11:53 #2
Tak for hjælpen...
Jeg har prøvet med forskellige printere nu, og det lader til, at det er 1 bestemt netværksprinter, som skaber problemer. På alle andre netværksprintere hos os virker det ganske fint.
Så du fik guidet mig godt på vej - lægger du et svar?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
27. juni 2007 - 12:44 #3
Der er svar her...

Men prøv at slette printeren, gå i (printerfolderen) Filer, vælg "Serveregenskaber", og vælg "Drivere" fanebladet. Slet nu driveren (kan kræve en genstart af maskinen, efter du har slettet printeren, for at du får lov at slette den).

Herefter kan du genstarte maskinen og installere printeren igen, og så er der god chance for at den virker.