Avatar billede phanzy Nybegynder
26. juni 2007 - 16:25 Der er 4 kommentarer

Installering af filer uden .exe?

Hej Eksperter ;)
Jeg sidder her og har geninstalleret min computer, da jeg skal have Media Center på den. Nu er jeg så kommet til den del hvor jeg skal installere mit tvkort. På tv kortet' producent's hjemmeside er der en driver til kortet, som jeg så har downloadet, men den inkludere ikke en .exe fil.

Mappen med filerne fra driver siden ser således ud:
http://img359.imageshack.us/img359/7430/scrshotzm3.jpg

Her ser du hvad der står af detaljer på Medion's side!
______________________________________________________

Medion AG
TV Tuner Kort     tv_ph713x(nt).exe
1.3.3.3a
Win 2000/Win Vista x86/Win XP
Dato 25.11.2006
Tidligere downloadede 26816

Driver Software Til TV Tuner Hybrid Kort.
Denne driver supporterer følgende kort:

    * Medion CTX 942 Dual TV Tuner, Dual DVB-T
    * Medion CTX 944 Quad TV Tuner, Dual DVB-T/-S
    * Medion CTX 948 DVB-T/-S
    * Medion CTX 953 DVB-T

Information:
For at udpakke alle filer tryk på ”extract”-knappen. Filerne vil nu blive udpakket til mappen som du selv navngiver.

Vigtigt:
Ved fejl i forbindelse med denne opdatering, påtager vi os intet ansvar for skadet eller mistet data. Kunden indvilliger i dette når at opdateringen bruges.
Avatar billede nheilbuth Nybegynder
26. juni 2007 - 16:33 #1
Du skal gå ind i enhedshåndteringen (højreklik på denne computer->adminitrer->enhedshåndtering) og finde tv tuner kortet, højreklikke på det og vælge driveropdatering og pege på de filer du har pakket ud.
Avatar billede phanzy Nybegynder
26. juni 2007 - 16:55 #2
Tusind for din hjælp, det hele det virker som det skal ;)
Avatar billede nheilbuth Nybegynder
26. juni 2007 - 17:01 #3
Det var så lidt :D
Avatar billede abrjonline Nybegynder
27. juni 2007 - 17:04 #4
Til en anden gang....
Medion er tysk produceret, derofr findes de bedste on nyeste drivere på medion.de De er også rigtige filer liggende hvor du tit kan opleve at hvis du slår dit MD nummer op på medion.dk så kan du ikke finde de rigtge drivere.