Avatar billede blacktiger Nybegynder
25. juni 2007 - 23:06 Der er 4 kommentarer

Svømning i københavnsområdet

Jeg er 22 år og kunne efterhånden godt tænke mig at gå til svømning/fridykning (aner ikke hvad det hedder, men dykning uden fancy udstyr).

Men efter at have googlet lidt rundt har jeg ikke rigtig kunnet finde noget, og det tror jeg altså bare ikke på - det må der være mulighed for :)

Jeg leder efter en/et klub/hold men træner og faste træningstider, og gerne folk på min egen alder (starten af tyverne) er en bonus - men ikke et krav (bare det ikke er pensionister/børn overlever jeg nok).

Jeg ved godt at alle holder ferie lige nu, men et hold der starter i efteråret er også okay.

NB: jeg kender godt USG, men leder efter alternativer.
Avatar billede drbean Nybegynder
26. juni 2007 - 10:53 #1
Så foregår det i Hvidovre (http://hfk.dk/)
Avatar billede drbean Nybegynder
26. juni 2007 - 12:20 #2
Der er stor alders forskel, men der er en del i midten er tyverne. Vi træner 3 gange om ugen fra den nye sæson.
Avatar billede blacktiger Nybegynder
26. juni 2007 - 14:24 #3
tak for svaret. bortset fra jeg bor på frederiksberg og hvidovre ligger små 9 kilometer væk ser det ret meget ud som det jeg leder efter.

3 gange om ugen lyder dog lidt for seriøst til mig - jeg går ud fra det er ok at man kun dukker op 1-2?

anyway - jeg har sendt en mail til dem.

er dog stadig åben for andre forslag :)
Avatar billede drbean Nybegynder
26. juni 2007 - 15:01 #4
Ja, folk møder op forskelligt. Nogen møder kun torsdag,og andre kun onsdag.

Tror ikke du får så mange andre forslag. Så skal du ihverfald til århus, (hvis det er fridykning du vil)