Avatar billede amiedk Nybegynder
25. juni 2007 - 11:46 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Opsætning af betalingssystem

Hej

Hvem er vi:
Vi er en forening der arbejder for at rede orangutangerne på borneo ( www.orangutang.dk )

Hvad skal vi have lavet:
vi skal på vores hjemmeside have sat et betalingssytem op, så folk kan donere penge via dankort. Samtidig skal de også kunne købe nogle enkelte vare ( t-shirt og plakater ), som skal betales via dankort også.

Hvor langt er vi kommet:
Er slet ikke kommet nogen vejne, da jeg har rodet rundt med diverse sider for information, men ærligt så bliver jeg mere forviret af det end godt er. Jeg har forstået at vi skal have en sikker side, og vi skal have noget registrering af de kunder der betaler, men kan vi overhoved det uden at gå over og lave det i asp, php eller andet ? og kan vores hjemmeside overhoved komme over på det uden at lave alt om ?. CMS er også noget vi har kigget på før og som vi meget gerne vil have også, men det er vi begyndt at tvivle på om vi nogen sinde får, da vi er blevet brændt af et par gange af udviklere.

I bund og grund har vi bare brug for hjælp. En der har lyst til at sætte det her op for os. Vi er villige til at betale, men har ikke alt for mange penge til det.

Et lille problem er at vi skal have det færdigt inden september.

Er der nogen der vil hjælpe os ?
Avatar billede cpufan Juniormester
25. juni 2007 - 13:27 #1
jeg kan lave det for dig,

det er nemmest hvis vi snakker sammen,
har du msn?
Avatar billede amiedk Nybegynder
25. juni 2007 - 13:55 #2
hej
jeg vil meget gerne snakke med dig om det og hvad du kan se som løsning for os og tilbyde os af pris. Min msn er malene1974@hotmail.com.
Avatar billede mwm77 Nybegynder
25. juni 2007 - 15:39 #3
Hej

Øv folk prøver at tage den over msn eller mails korispondance. Jeg er lidt intresseret i hvad folk tilbyder dig af pris for at sætte det her op. Jeg siger ikke det blir billigt, du skal både ha database og betalings opsætning, men jeg er da nysgerrig om jeg kan gøre det billigere end de andres tilbud. Jeg vil rigtig gerne lave det for dig, imod noget betaling selvfølig, da det er en bare lidt størrer operation, men jeg vil da gi en god pris, eftersom jeg selv har opdrættede aber tidligere, og var en af de første der fik silkeaberne til at yngle herhjemme. Så  måske vi kunne få et pris leje tilføjet, så skal jeg komme med lidt aber rabat..hehe...

          Mvh...MWM
Avatar billede amiedk Nybegynder
25. juni 2007 - 23:38 #4
hehe jeg vil også helst have kommunikationen her på forum. Jeg skriver lige i morgen når jeg er mere klar i hoved, hvad det er vi skal have lavet.
Avatar billede amiedk Nybegynder
27. juni 2007 - 11:01 #5
Hej
Så har jeg haft bestyrelsesmøde og fundet ud af hvad det er vi skal have. Vi har fundet ud af at vi skifter domæne til surftown.dk da de har en webshop, billigere pris og mulighed for flere emails og mailinglister. Derfor har vi ikke brug for at få sat en webshop op, da det så kan gøres derfra nemt.
Problemet er at vores hjemmeside er lavet i frontpage ( møj ) og det derfor ikke kan integreres i shop løsningen. Vi har derfor brug for en der kan lave vores hjemmeside om til et CMS. Den skal være en lille smule anderledes end den er idag, men alt det er beskrevet.

Vi har derfor brug for en der vil lave vores hjemmeside og vi vil stadigvæk gerne betale. Tidsfristen er stadigvæk slut august, da vi får en kæmpe mediedækning i starten af september og skal være klar til det. Vi har et ca 3000-5000 hits om måneden og vi har 2000 medlemmer der får nyhedsbrev. Dvs vi kan tilbyde reklame.

Nogen der vil give et tilbud ?
Avatar billede madcyberrunner Nybegynder
28. juni 2007 - 12:46 #6
Vores priser srarter ved 6.995,- og systemet kan klare de ting du har beskrevet. Derudover kan jeg tilbyde dig en god rabat, da vi støtter projekter som jeres. Du er velkommen til at kontakte mig.
Avatar billede amiedk Nybegynder
28. juni 2007 - 13:57 #7
Hej Madcyberrunner
Hvem er vi ? :-)
Vil meget gerne tage en snak med dig om hvad det er vi skal have lavet.
Avatar billede madcyberrunner Nybegynder
28. juni 2007 - 14:03 #8
Hej, Du er velkommen til at ringe på 70 23 09 23...
Avatar billede amiedk Nybegynder
28. juni 2007 - 14:19 #9
ok hvem skal jeg spørge efter ? :-)
mvh
Malene
Avatar billede madcyberrunner Nybegynder
28. juni 2007 - 14:44 #10
Mig :-) Thomas.
Avatar billede mwm77 Nybegynder
28. juni 2007 - 16:02 #11
Hej igen Malene

Nu har jeg lige læst din opdatering, og kan se i skifter til surftown, det er også dem jeg selv benytter, og jeg er meget glad for deres stabile service. Jeg har ikke selv benyttet deres webshop, men ja kunne forstille mig at det er simpelt nok sat sammen, hvad angår CMS, så er det ikke noget jeg selv benytter da jeg koder mine egne ting. Jeg vil gerne lave jeres side, og komme med lidt monkey rabat jeg snakkede om. Aber har en stor plads i mit hjerte. Nå men jeg vil gerne lave jeres side. Jeg har arbejdet med 3d og 2d grafik "3d max, adobe photoshop m.m", inden jeg gik over i at programmer. Jeg vil godt tilbyde jer at lave det hele med database og medlems registrering, samt hacker encrypterede safewall, database backup, counter, administrater side, der kan maile ud til alle medlemmerne, hacker free input forms, samt updateret design af hele side hvis i ønsker....

Denne pakke koster normalt omkrind de 12-15.000kr og det er endda billigt sat, men jeg vil gerne komme med et eksklusivt tilbud til at støtte arbejdet for orangutanger. Jeg vil gerne tilbyde jer at lave det beskrevet, og hvis i selv skulle ha noget jeg har glemt eller i ønsker. Jeg vil godt lave en pris der hedder 6000kr for hele pakken. Du/i er velkommen til at skrive til mig på "mwm77@msn.com" hvis mit tilbud skulle ha nogle interesse..

              Med venlig hilsen... MWM
Avatar billede roenving Novice
29. juni 2007 - 01:15 #12
Bemærk den detalje i reglerne, at man ikke samtidig må uddele point og betale på andre leder ...

-- og at man ikke må betale med point, medmindre svaret på spørgsmålet er tilgængeligt for alle andre her på Eksperten (se http://www.eksperten.dk/regler.phtml -- hhv. §2.6 (samt evt. §2.7) og §§2.1.12-13 !-)
Avatar billede amiedk Nybegynder
29. juni 2007 - 07:26 #13
Roenving
Hov.. det vidste jeg faktisk ikke. Hvad gør vi så med den her tråd ?

Mwm77
Tak tak.. glad for du gerne vil hjælpe aberne :-) .. men jeg har allerede snakket med madcyperrunner.

Jeg skal nok skrive her i tråden, når vi har haft mødet med ham og fundet ud af hvad vi gør.

Tak til alle for deres hjælp. Den her tråd er lidt rodet, da jeg som sagt ikke ved en dyt om det og lærer noget nyt hver dag.

Malene
Avatar billede roenving Novice
29. juni 2007 - 16:03 #14
Hvis du ønsker at 'afslutte' tråden, lægger du bare selv et svar og accepterer det efterfølgende !-)

-- se evt. http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar !o]
Avatar billede amiedk Nybegynder
30. juni 2008 - 10:27 #15
gammel tråd der er løst på anden måde