Avatar billede mikkel_k Nybegynder
23. juni 2007 - 17:10 Der er 4 kommentarer

Problemer med Vista og XP

Hej eksperter!

Jeg har for nyligt anskaffet mig en ny bærbar - denne gang med Windows Vista. Jeg synes godt om dette styresytem, men jeg kan på ingen måde få min gamle bærbar med XP pro til at kommunikere med min nye med viasta.

Mit trådløse netværk er i Vista godkendt som "Privat" og på min Xp-bærbar har gennemgået guiden på http://technet2.microsoft.com/WindowsVista/en/library/409fb2fa-8eb8-45af-b063-4f50f5a77b291033.mspx?mfr=true
med det resultat, at jeg nu kan se min XP-computer på Vista-computeren under "Kort over netværk". Men når jeg går ind under "Vis computere og enheder" kan jeg ikke se min xp-computer. Håber i kan hjælpe mig!

På forhånd tak!
Mikkel_k
Avatar billede rebecca Novice
23. juni 2007 - 17:38 #1
Havde et lignende problem, jeg oprettede en brugerkonto med login på xp pc'en og så virkede det
Avatar billede mikkel_k Nybegynder
24. juni 2007 - 12:31 #2
Du mener at du oprettede en bruger på computeren med XP? Og skulle den så hedde det samme som på Vista computeren? :P
Avatar billede rebecca Novice
24. juni 2007 - 23:40 #3
Nej det skulle den ikke :o)
Avatar billede rebecca Novice
30. september 2007 - 17:13 #4
Har du fået det til at virke?