Avatar billede spiritusanta Nybegynder
23. juni 2007 - 11:12 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Læse indhold af apache bibliotek

Hey

Jeg er ved at udvikle et mindre program og dertil mangler jeg lidt informationer til hvordan jeg kan læse indholdet af en mappe i et apache bibliotek, herunder alle filer og mapper.

På forhånd tak
Jonas B
Avatar billede arne_v Ekspert
23. juni 2007 - 16:09 #1
System.IO har er par klasser Directory og File som gør det nemt at finde
dirs og filer - også rekursivt lookup.

Hvis du spørger mere specifikt kan du få et mere specifikt svar.
Avatar billede arne_v Ekspert
07. august 2007 - 22:34 #2
OK ?
Avatar billede spiritusanta Nybegynder
01. november 2007 - 21:11 #3
Hej længe siden,,
Jeg har endnu ikke lavet en perfekt løsning, men problemet bestod i at jeg gerne ville downloade alle filer i et givent apache bibliotek.
Dette har jeg løst ved at læse et output over alle filer og dernæst filtere dette output og derved hentet alle filer :)
Avatar billede spiritusanta Nybegynder
01. november 2007 - 21:11 #4
svar
Avatar billede spiritusanta Nybegynder
01. november 2007 - 21:11 #5
Men ellers tak :)