Avatar billede n0life Nybegynder
23. juni 2007 - 06:17 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Ekstern Harddisk

Nu har jeg været ude og har investeret i en ekstern harddisk fra Seagate, med 250 gb harddisk plads på.

Jeg har gjort det, at jeg satte den til min computer og overførste nogle filer til den og så formaterede jeg computeren og da jeg så installerede windows osv. på igen, så kunne jeg ikke se min harddisk.

Jeg har så været inde i disk management og tildele den et drev, men så siger den, at jeg skal formatere, før den går videre..

Er der noget jeg kan gøre, så jeg ikke behøver at miste mine dataer?

-og hvordan kommer jeg ind, uden at miste det?

På forhånd - tak!
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
23. juni 2007 - 09:33 #1
"installerede windows osv. på igen". Windows XP? Har du fået SP2?
Avatar billede n0life Nybegynder
23. juni 2007 - 17:14 #2
Ja, det er Windows XP Prof. og der medfølger SP2 :)
Avatar billede n0life Nybegynder
24. juni 2007 - 04:06 #3
need help!
Avatar billede n0life Nybegynder
24. juni 2007 - 13:24 #4
Erikjacobsen - Har du nogle forslag?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
24. juni 2007 - 14:09 #5
nej
Avatar billede n0life Nybegynder
24. juni 2007 - 17:47 #6
Formaterede og fik slettet af :(..