Avatar billede pureshit Nybegynder
21. juni 2007 - 16:59 Der er 8 kommentarer

Søges: Program der viser hvad harddisken laver!

Hej eksperter.

Engang imellem syntes jeg en eller flere af mine harddiske går helt amok, som om den er ved at kopiere en kæmpe fil. Ville derfor høre, og der findes et program der kan vise hvad harddiskene er i gang med, så der feks står: C:\ kopierer en kæmpe fil som hedder XXXX.

Nogle bud?

Mvh Simon
Avatar billede off-line Nybegynder
21. juni 2007 - 22:21 #1
Sådan noget findes ikke. Du kan kun få programmer, som viser hvad der i det hele
taget kører på maskinen. Så kan man måske se, at der er et program, som man ikke
mener skal være der.  Det er jo muligt, at din computer er en Zombie for børne porno
eller andet. Så det er bare med at gå igang med Antivirus/antihacker/og antispywaren.
21. juni 2007 - 22:27 #2
... det kan også være INDEXERINGEN som ruller med jævne mellemrum ...
Avatar billede morhan Novice
22. juni 2007 - 01:08 #3
du kan prøve filemon fra sysinternals
Avatar billede morhan Novice
22. juni 2007 - 01:12 #4
Det vil altså med andre ord sige, at sådan noget findes :)
Avatar billede off-line Nybegynder
22. juni 2007 - 01:46 #5
morhan - hvis det var sådan et program spørgeren ville have, så har jeg misforstået
spørgsmålet. Jeg forstod han ville have noget enkelt og overskuelig.
men hvis han er tilfreds med filemon, så er det jo fint:)
Avatar billede nva Praktikant
22. juni 2007 - 08:08 #6
Ofte vil man også kunne se at et bestemt program bruger meget cpu og det kan ses i joblisten under processer - sortér på cpu.
Avatar billede pureshit Nybegynder
11. september 2007 - 18:41 #7
Undskyld jeg først vender tilbage nu. Filemon er okay, så morhan vil du ikke ligge et svar?
/Pureshit
Avatar billede pureshit Nybegynder
02. februar 2008 - 16:52 #8
morhan?