Avatar billede ma85 Nybegynder
21. juni 2007 - 00:39 Der er 3 kommentarer

Hvilken database er MFileDB_Sig med filtypenavnet *,ORD?

Hej!

Jeg har et lille spørgsmål, som har taget mig godt nok 10 timer uden at finde et konkret svar på nettet.
Jeg har fået en database, som ser ikke så almindelig ud. Filtypenavnet er .ord og, når jeg åbner databasen i NOTEPAD er begynder selve teksten/koden med "MFileDB_Sig" og så tabelens navn, men data er alle sammen krypteret tror jeg, eller ville der ikke stå forskellige tegner istedet for tekst.

Hvis lyder det bekendt, så beder jeg om, at du svarer ligeså snart som muligt. :)

På forhånd tak!
Avatar billede michael_stim Ekspert
21. juni 2007 - 08:21 #1
De eneste to jeg kan finde er disse:

BC45 Owl File
OMAX Make Tool Path File (OMAX Corporation)

http://filext.com/alphalist.php?extstart=%5EO
Avatar billede michael_stim Ekspert
21. juni 2007 - 08:27 #2
Ser ud til at det evt er noget til Borland compiler.
Avatar billede ma85 Nybegynder
21. juni 2007 - 14:30 #3
Dem fadt jeg også igår, og læste lidt om OMAX Corporation, men de står ikke bag nogen database manager og producerer kun "PC-based controller", som bruges til produktion.
Jeg tror, at programmørene har lavet om på filtypenavnet for at snyde bugeren.

Forresten,programmet som bruger databaserne er skrevet i både Delphi og C# og jeg har meget lidt kendskab til dem begge to. Borland C# builder bruges sikkert til at skrive programme i.

Det er så pinligt at hænge ud med en ukendt database. :(