Avatar billede mazyspace Nybegynder
20. juni 2007 - 22:52 Der er 8 kommentarer

Mail med mærkelige tegn.

Hej alle kloge hoveder.
Har lige modtaget mail der ser sådan ud.
.jeg  skriver  lige  for  Lou= is..han kan=3D ikke  hitte  ud  af  det  her net= v=3DE6rk..Skal h=3D ilse  og  sige  tak for  mailen..= han er  p=3DE5 in=3D gen m=3DE5de
Det er en Q der skriver fra en dansk pc, hvad er der galt?
Avatar billede Jensen DK Novice
21. juni 2007 - 07:20 #1
Ser ud som om det er skrevet med nummer lock aktiveret,send retur og få ham til at lave en ny mail.
Avatar billede mazyspace Nybegynder
29. juni 2007 - 22:14 #2
Tak for hjælpen.
Avatar billede Jensen DK Novice
29. juni 2007 - 22:39 #3
Du må godt akseptere mit svar
Avatar billede Jensen DK Novice
30. juni 2007 - 06:49 #4
Accepteret skulle der stå.
Avatar billede mazyspace Nybegynder
30. juni 2007 - 08:08 #5
Hej igen.
Nu har jeg igen trykket på Accepter, underligt det er så besværligt at afslutte en spørgsmål på en Ekspertside. De kloge må da kunne lave en forstålig / nem måde at afslutte på.
Trykker man på accepter sker der ikke en skid som bekræfter at man har afsluttet spørgsmålet.
Ærligt, ved sgu ikke endnu om mit spørgsmål er afsluttet & accepteret.
Avatar billede mazyspace Nybegynder
30. juni 2007 - 08:08 #6
Hej igen.
Nu har jeg igen trykket på Accepter, underligt det er så besværligt at afslutte en spørgsmål på en Ekspertside. De kloge må da kunne lave en forstålig / nem måde at afslutte på.
Trykker man på accepter sker der ikke en skid som bekræfter at man har afsluttet spørgsmålet.
Ærligt, ved sgu ikke endnu om mit spørgsmål er afsluttet & accepteret.
Avatar billede Jensen DK Novice
30. juni 2007 - 08:44 #7
Du må oprette en ny tråd hvor der står, point til silbidor, så lægger jeg et svar som du så acceptere, du må så henvise til denne tråd, ved ikke om det duer.
Avatar billede Jensen DK Novice
18. februar 2008 - 07:04 #8