Avatar billede dnz Nybegynder
03. juni 2001 - 21:18 Der er 6 kommentarer

frame størrelser

Jeg har lavet en side med frames, men har et lille problem. Bredden af det midterste felt er 656 pixels og en række billeder passer præcist med denne bredde. I IE ser det fint ud, men i Netscape kan billederne ikke være der (er der noget med at frame bredder i Netscape skal være delelige med 8 eller noget)
Avatar billede plexx Nybegynder
04. juni 2001 - 00:57 #1
Hvis jeg var dig så ville jeg beholde de html koder du har lavet indtil videre da det er umulig at lave en hjemmeside der vil se ens ud i IE og Netscape

-Plexx
Avatar billede keysersoze Guru
04. juni 2001 - 22:05 #2
plexx - det er jeg lidt uenig med dig i... det er rigtig at der er forkel på IE og NS - men det er ikke umuligt at lave en hjemmeside der ser ens ud i begge. det er bare svært!
Avatar billede sukos Juniormester
05. juni 2001 - 14:49 #3
Prøv at vise din framekode!
Men ellers er det rigtig nok at Netscape helst skal ha\' framestr. som er delelige med ? Mener faktisk det er 5
Avatar billede Trez Seniormester
07. juni 2001 - 17:15 #4
Hvorfor lave noget til NS efterhånden, AOL som ejer NS er ved at slå den ihjel selv, 6.0 bliver sikkert den sidste der kommer da AOL har næsten indgået en aftale med Microsoft om at IE skal være browseren i deres kommende internet pakke, og kommer den aftale igennem er NS DØD med meget store bogstaver.

/Trez
Avatar billede dr_gamma Nybegynder
09. juni 2001 - 18:37 #5
Avatar billede dnz Nybegynder
09. juni 2001 - 19:49 #6
nå - men nu har jeg selv løst problemet...