Avatar billede mr-baluba Nybegynder
15. juni 2007 - 21:37 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Pris på .com domæne

Hejsa, har lige brug for lidt indput.

Jeg er i gang med at forhandle en pris på .com domæne på 4 bogstaver. Det har ingen betydning på engelsk, og er parkeret med annoncer på. Jeg har ikke den store erfaring med domæne køb, plejer bare at registrere nye :P

Domænehajen lagde ud med en pris på $8600, hvilket jo er helt hen i hampen - så jeg bød $100. Efter lidt skriverier har jeg nu budt $250 og hans pris er nede på $1000.

Har egentligt ikke råd til mere en $250, men det er et perfekt domæne til at brande mit portefølje.

Hvad siger I? hvad skal jeg gi?
Avatar billede leif Seniormester
16. juni 2007 - 18:06 #1
Det er jo anpå hvor meget domænet har af værdi for dig !
Avatar billede mr-baluba Nybegynder
25. december 2007 - 14:49 #2
hov, den skal vist lukkes