Avatar billede netro Nybegynder
15. juni 2007 - 09:53 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Style af TreeNode?

Kan man virkelig ikke style den enkelte TreeNode i et TreeView? Altså font color/size etc. I Asp.net 1.0 mener jeg, man kunne med NodeFont.
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
20. juni 2007 - 13:35 #1
Nej ikke umiddelbart.
Måske kan du lave noget med javascript men der findes ingen nem løsning til at gøre det på den enkelte node.
Du kan angive styles for levels og selected node osv:
<HoverNodeStyle Font-Underline="true" />
                        <SelectedNodeStyle Font-Italic="true" Font-Underline="true" />
<LevelStyles>
                        <asp:TreeNodeStyle />
                        </LevelStyles>
Avatar billede netro Nybegynder
20. juni 2007 - 22:47 #2
Jeg ville blot gerne kunne markere hver node. Fx rød = aktiv, grøn = inaktiv.

Men ok... det var ærgerligt. Tak for svar.
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
20. juni 2007 - 22:53 #3
Svar
Jeg kan ikke huske om du kan angive et baggrundsbillede på den enkelte node.
Avatar billede netro Nybegynder
21. juni 2007 - 21:07 #4
Så skal man vist igen ud i noget javascript, der sætter dem...