Avatar billede funder87 Nybegynder
13. juni 2007 - 13:17 Der er 1 løsning

Problemer med at se min tilsluttede eksterne harddisk??

Hej Eksperter.

Har for nyligt købt en Seagate 7200.10 250GB, 16MB, ATA harddisk og en tilhørende ekstern boks af mærket Raidsonic, model ICY BOX. Efter at have sat det hele sammen og tilsluttet med strøm + USB kabel og tænder på boksens tænd-sluk knap, kommer den der lyd som oplyser en om at der er tilsluttet en ny enhed.
Problemet er så bare at jeg i denne computer ikke kan se den tilsluttede box + harddisk.
Hvordan kan det være??

Håber på et hurtigt svar.. På forhånd tak.

Mvh. Morten
13. juni 2007 - 13:20 #1
Harddisken skal formateres før den kan ses i Denne computer.

Højreklik på Denne computer, og vælg Administrer
Vælg Diskhåndtering
Find den nye disk, og klargør den