Avatar billede peterbusk Nybegynder
12. juni 2007 - 22:23 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Opg. til Exchange 2003 SP2 på Small Business Server 2003 SP1?

Kan jeg opgradere Exchange 2003 SP1 til SP2 på en Windows Small Business Server 2003 SP1 uden at opgradere serveren til SP2 og Share Point Serveren til SP2?

Er det ok kun at opgradere Exchange 2003 til en SP2 uden at nogle af de andre funktioner opgraderes fra SP1?
Avatar billede screem_brille Novice
12. juni 2007 - 22:28 #1
ja det kan du godt, men jeg ville klart opdatere alle delene, kan ikke se nogen fornuftig grund til ikke at opgradere sbs og sharepoint også.
Avatar billede peterbusk Nybegynder
12. juni 2007 - 23:14 #3
Hej,
tak for det. Alle spørgsmål med svar en nu lukket - de resterende er svar efterlyst (9 tilbage inkl. denne)

Hvis det skulle blive nødvendigt igen, så kan jeg oplyse at du kan slippe med at skrive det i ét indlæg - den skal nok fise ind.
Avatar billede peterbusk Nybegynder
12. juni 2007 - 23:16 #4
Grunden til at jeg er lidt tilbageholden men at opdatere alle dele på en SBS2003 er, at det tidligere er gået galt på en sådan server ved sidste del af opgraderingen.
Avatar billede screem_brille Novice
12. juni 2007 - 23:41 #5
jeg ville tage en fuld backup, og så installere SP2 på serveren, og derefter de 2 andre SP2 pakker.
Avatar billede screem_brille Novice
26. juni 2007 - 12:57 #6
er du kommet videre ?
Avatar billede peterbusk Nybegynder
27. juni 2007 - 09:05 #7
Installerede kun Exchange SP2 - det virkede fint.