Avatar billede claxton Nybegynder
12. juni 2007 - 16:19 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvilket program skal jeg bruge til design af hjemmeside ?

Hvilket program anbefales til design af hjemmeside uden kendskab til html ? Gerne et gratis program ellers i hvert fald noget brugervenligt som man nemt kan komme i gang med. Jeg kender én der har publisher, findes der noget lignende i en gratis version ?
Avatar billede victor-1 Nybegynder
12. juni 2007 - 16:35 #1
Har ikke specielt megen forstand på det selv, men webwriter skulle efter sigende være god, hvorimod Publisher IKKE er det.
http://www.webwriter.dk/
Avatar billede bentjuul Nybegynder
12. juni 2007 - 16:37 #2
NVU el. kompozer kan du prøve her
http://kimludvigsen.dk/programmer-internet-nvu.html

og de er gratis.
Avatar billede da9el Nybegynder
12. juni 2007 - 17:30 #3
Gør dig selv den tjeneste at lærer HTML, det andet vil være det rene spild af tid..
Avatar billede olebole Juniormester
18. juni 2007 - 13:46 #4
<ole>

Design-processen forløber sjældent i nærheden af en PC - men udføres som oftest med forskellige tegneredskaber på en markerblok. Når så selve designet er fastlagt, føres det over på en PC  =)

WebWriter er ikke noget at råbe særligt hurra for, men TSW-WebCoder er ret god - og findes i en gratis version:
    http://www.tsw.dk/

/mvh
</bole>
Avatar billede da9el Nybegynder
18. juni 2007 - 16:26 #5
olebole, det er da vidst et stykke tid siden TSW kostede gratis ?
Avatar billede claxton Nybegynder
19. juni 2007 - 11:14 #6
Tak for jeres svar
Avatar billede olebole Juniormester
19. juni 2007 - 11:39 #7
da9el >> Hmmm ... troede, den stadig lå i en trial-version - men ak! Så vil jeg hellere fortsætte med 'originalen', Homesite  ;o)