Avatar billede marcus456 Nybegynder
11. juni 2007 - 01:42 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

FTP i Explorer 7

Hej,

Nogen der ved hvordan man aktivere normal FTP-mappevisning i explorer 7 i vista, så man kan bruge explorer til at uploade ens filer - istedet viser explorer 7 kun en link oversigt over filer ligesom MAC' explorer. Jeg kan ikke lige gennemskue hvad der skal aktiveres for at kunne dette under avancerede instilninger, hvis det i det heletaget er muligt i explorer 7. Explorer 6 virker jo fint til dette.
Avatar billede gratis Nybegynder
11. juni 2007 - 05:14 #1
Du ska bruge Windows Explorer, så for du muligheden, er beskrevet i Windows Hjælp :)
Avatar billede well_r Nybegynder
11. juni 2007 - 08:08 #2
I din menu så har du nogle forskellige valgmuligheder.. "home","rss","print","page","Tools" osv
vælg den der hedder "page" og derefter "open FTP site in windows explorer"
hvis din browser er engelsk..
Avatar billede marcus456 Nybegynder
11. juni 2007 - 12:37 #3
hm ..muligheden "åben FTP i w. explorer" findes ikke i denne danske udgave under "side"-menu, men er det fordi jeg kun har Vista "home premium"?
Eller skal jeg aktivere/deaktivere noget under avancerede indstillinger?
Avatar billede well_r Nybegynder
11. juni 2007 - 12:56 #4
det var da mærkeligt..mente jeg ellers den gjorde..
altså jeg kører lige pt. XP med IE7...
og her er det sådan.. en anden løsning er at gå ind i "denne computer"
og så skrive ftp://bruger:pass@side.dk i adresse linien
Avatar billede marcus456 Nybegynder
11. juni 2007 - 15:03 #5
Jeg læste også i hjælp at det var sådan, men de har åbenbart lagt denne funktion over i stifinder istedet - der funger det som det skal, ellers vises der kun en linkoversigt.
Tak for feedbacken