Avatar billede hacicambaz Nybegynder
08. juni 2007 - 12:17 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Søger en host som undertstøtter ajax extension ASP.NET

Hej eksperter kan I hælpe mig med at finde en host som understøtter ASP.NET + ajax extension.

Jeg havde ellers lige købt en webhotel ibudomains.dk det understøtter ikke ajax extension... surt :-(
Avatar billede madeindk Nybegynder
08. juni 2007 - 12:20 #1
Min søgning på Google gav mig dette resultat som nummer 1:
http://www.discountasp.net/sp_hosting_atlas_ajax.aspx

Og det her ser da også meget fornuftigt ud:
http://www.discountasp.net/6monthspecial_ajax.aspx
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
08. juni 2007 - 12:22 #2
http://unoeuro.com/ - efter deres eget udsagn
Avatar billede hacicambaz Nybegynder
08. juni 2007 - 12:30 #3
erikjacobsen jeg har været ind på unoeuro.com's hjemme side for at tjekke om de undertstøttet jeg har haft dem som host før men der plejer være lidt problmer hos dem sådan engang i melllem...

Deres kontrol panel er supper godt... Man kan bare ikke skrive til dem, heller ikke ringe... når man ikke er kunde hos dem... så jeg vil heller ikke købe noget så længe jeg ikke er sikker på det...
Avatar billede hacicambaz Nybegynder
08. juni 2007 - 12:33 #4
Jeg har vidst glimt og nævne det må meget gerne være en dansk webudbyder...
Selvf. hvis det er muligt...
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
08. juni 2007 - 14:35 #5
Avatar billede it-dk Nybegynder
08. juni 2007 - 21:08 #6
Prøv www.intergate.dk dem bruger jeg selv. Mener det har ajax.
Avatar billede hacicambaz Nybegynder
19. juni 2007 - 13:12 #7
Jeg har selv fundet needhost, har alt hvad jeg har brug for.

Ajax Extension
ASP.Net
MS SQL

ja...
Avatar billede overload.dk Nybegynder
19. juni 2007 - 18:48 #8
www.yourhost.dk, de har også ajax extensions installeret - men kan se du allerede har valgt én