Avatar billede dipet Nybegynder
06. juni 2007 - 22:24 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

kan ikke finde Fjernskrivebord

Jeg kan ikke finde applicationen fjernskrivebord.
Jeg har Windows xp Media Center.
Jeg har kigget i -> start>alle pro. >tilbehør...
Jeg har ikke nogen mappe der hedder kommunikation???
Har prøvet at installere fra Windows cden men den afbrydes med melding om at der er en version installeret i styresystemet.
Har også prøvet at søge hele com efter "fjernskrivebord" og "remote desktop" med intet resultat.
Så det virker som om at programmet er der et eller andet sted men kan ikke findes????
Avatar billede dipet Nybegynder
06. juni 2007 - 22:26 #1
Har forresten også været i kontrol panelet og kigge efter det under tilføj/fjern pro. -> windows-komponenter, men det var heller ikke noget.
Avatar billede leif Seniormester
06. juni 2007 - 22:27 #2
Hvis din Windows er fuldt opdateret ligger Fjernskrivebord følgende sted i menuen:
Start -> Alle programmer -> Tilbehør -> Forbindelse til Fjernskrivebord
Avatar billede screem_brille Novice
06. juni 2007 - 22:27 #3
hvis det er klienten du mangler, så kan den hentes her http://www.microsoft.com/windowsxp/downloads/tools/rdclientdl.mspx
Avatar billede screem_brille Novice
06. juni 2007 - 22:28 #4
eller du kan starte det fra kør med: mstsc.exe
Avatar billede dipet Nybegynder
06. juni 2007 - 22:33 #5
tak screem_brille
Avatar billede dipet Nybegynder
06. juni 2007 - 22:34 #6
Har accepteret?
Avatar billede screem_brille Novice
06. juni 2007 - 22:47 #7
du skal lige markere mit navn før du kan acceptere svaret ;)