Avatar billede muddyw. Praktikant
06. juni 2007 - 20:05 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Sætte margen i en UIScrollBar component

Hvordan sætter jeg margen i en UIScrollBar component - altså så jeg selv bestemmer hvor meget luft der er til teksten og kanten.

Pr default sidder teksten jo helt ud til kanten og det ser ikke specielt godt ud synes jeg.
Avatar billede _k Nybegynder
08. juni 2007 - 00:49 #1
Nu er det jo så ikke UIScrollBar komponenten der styrer dine marginer, det er det tekstfelt den er tilknyttet.

Så find dit tekstfelt, vælg det og kig i "properties" forneden. Ude til højre, ved siden af tekst-align-knapperne finder du en knap, "edit format options". Trykker du på den kan du sætte marginer og line spacing.
Avatar billede muddyw. Praktikant
08. juni 2007 - 23:34 #2
nååå ja, - fantastisk!

smid et svar - mange tak ;-)
Avatar billede _k Nybegynder
08. juni 2007 - 23:41 #3
selv tak :)