Avatar billede opgavecenter Nybegynder
05. juni 2007 - 12:13 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Flere ISO filer til en DVD

Hey Eksperten

Jeg sider her og roder lidt med et par ISO filer

jeg har nogen recovery filer fra 1 til 6
dem vil jeg gerne have pakken sammen til 1 ISO fil så jeg boote fra den og køre det fra 1 DVD cd

Er der nogen af jer som kan hjælpe mig med det og helst en lille guide, det må gerne være meget bruger venligt :0)
Avatar billede opgavecenter Nybegynder
05. juni 2007 - 12:47 #1
Hmm der er 499 bruger online og ingen kan hjælpe mig
Avatar billede thov Forsker
05. juni 2007 - 15:28 #2
Brug UltraISO http://www.ezbsystems.com/ultraiso/
Op til 300Mb er demoversionen nok, ved større filer må du hoste op med $30.
Avatar billede opgavecenter Nybegynder
05. juni 2007 - 15:33 #3
Hej, ja det program har jeg lige prøvet...

men jeg kan se nogen af de filer jeg skal ligger sammen til 1 stor hedder .ncd ( NTI brænder program , ved du hvordan jeg kan sætte fil 1 til 7 + en system cd ( boot ) til 1 stor fil
Avatar billede thov Forsker
05. juni 2007 - 15:48 #4
Sorry - det eneste jeg har brugt UltraISO til, var at tilføje småprogrammer til UltimateBootCD's ISO image.
Avatar billede intel4004 Novice
05. juni 2007 - 15:59 #5
Jeg mener bestemt at der findes metoder som kan sikkerheds-kopiere "boot-sektor" filerne på en CD-ROM/DVD.

Ideen er at gøre dette med dit bootable CD image, og derefter udtrække fra dine CD images, alle de filer du skal have i dit nye DVD image over på harddisken midlertidigt. Derefter laver du et nyt tomt DVD image (med evt. UltraISO) og kopierer filerne over i denne. Opsæt derefter denne DVD ISO til at boote ved at bruge tidligere sikkerheds-kopierede boot-filer. Vi snakker altså en fuldstændig remastering af dine CD images til et enkelt DVD-image. Du skal selv vide hvordan du kombinerer de 6 biblioteks-strukturer fra hver CD image.

Jeg mener faktisk at UltraISO kan disse ting. Men jeg er ikke sikker.

Mvh Intel4004
Avatar billede opgavecenter Nybegynder
04. august 2007 - 11:07 #6
Intel 4004 og thov vil i dele disse point eller hvordan skal vi afslutte denne ?
Avatar billede thov Forsker
04. august 2007 - 12:37 #7
Jeg står over, så for mit vedkommende tager du dem bare selv :-)
Avatar billede intel4004 Novice
04. august 2007 - 15:43 #8
Det ved jeg egentligt ikke :)

Kunne du bruge det jeg fabler om til noget som helst?

Hvis ret skal være ret, så var min tidligere kommentar et svar, så jeg smider lige et svar.

Mvh Intel4004
Avatar billede opgavecenter Nybegynder
10. august 2007 - 17:20 #9
Sådan der Takker ;)
Avatar billede intel4004 Novice
10. august 2007 - 17:47 #10
Ok - mange tak for point da :)

Mvh Intel4004