Avatar billede smukke-s Nybegynder
03. juni 2007 - 23:32 Der er 3 kommentarer

Tekst bliver væk

Hej og hjælp....
Min eksamensopgave er forsvundet !!!
Pludselig mens jeg sidder og laver min opgave, forsvinder det meste af den, og blir til underlige tegn og streger i stedet for, men lidt af min tekst blandet ind imellem.
Den har slettet sig på mit memory stik !
Det som jeg har gemt på computeren ligner det jeg får frem på skærmen, mærkelige tegn !
Hjælp mig, please...
Avatar billede heeris Nybegynder
04. juni 2007 - 15:58 #1
1. er du Mac bruger?
2. Har du mulighed for at uploade filen som man ka' hente den?
Avatar billede smukke-s Nybegynder
04. juni 2007 - 22:21 #2
Nej, jeg er ikke Mac bruger.
Jeg ved ikke hvor jeg skal ligge den hen,
men hvis du har et sted jeg kan ligge den, så gør jeg da det..
Avatar billede heeris Nybegynder
09. juni 2007 - 13:27 #3
Jeg har desvære ikke nogen online upload muligheder. sry. Jeg tror ikke jeg kan hjælpe uden filen. men hvis ingen andre her inde lige kender dit problem og kan hjælpe dig uden filen så kan du prøve at sende den til dheeris@hotmail.com, så skal jeg kikke på den.