Avatar billede autolog Novice
03. juni 2007 - 11:37 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvordan skærer jeg hul i en cirkel?

Illustrator

Jeg har lavet en cirkel (med farve i kanten, ingen fyld i selve cirkelen). Hvordan cutter jeg lidt af cirklen, så linien brydes? Fx til et "C"?
Avatar billede zhark Nybegynder
04. juni 2007 - 18:53 #1
Når cirklen er markeret fatter du saksen og klikker de 2 steder hvor du vil klippe, hold CTRL nede og klik så cirklen ikke er markeret. klik så igen stadig med CTRL nede på det du vil fjerne, således det markeres og brug delte. Det var det :)
Avatar billede autolog Novice
05. juni 2007 - 09:31 #2
Tak ;o)

Smider du et svar
Avatar billede zhark Nybegynder
05. juni 2007 - 09:37 #3
Tak - men er ikke så aktriv mere, svar selv og behold points :)
Avatar billede autolog Novice
12. juni 2007 - 22:23 #4
Hey hey  ;o)
Avatar billede zhark Nybegynder
16. juni 2007 - 11:52 #5
Du skal jo nu markere dit nick navn og acceptere for at lukke (besvare) dit spm. :)