Avatar billede papadakis Nybegynder
31. maj 2007 - 20:15 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

.exe til mac ?

Hej. Jeg har haft en mac et godt et år nu, og har lige pludselig fået en forfærdelig træng til at spille Pro Cycling Manager igen :P.

Problemet er, at spillet kun er lavet i .exe filer, altså til windows. Så ville vide om der var nogen måder man kunne køre det på en mac, eller på en eller anden måde konverteres til .dmg.

Papadakis
Avatar billede aeblenet Nybegynder
01. juni 2007 - 10:29 #1
luk dette spm
50 point er fint . . . 200 er lige voldsomt nok for et nemt spørgsmål

:-)
Avatar billede papadakis Nybegynder
02. juni 2007 - 00:50 #2
HVordan lukker jeg det ? :/
Avatar billede wormsk8 Nybegynder
04. juni 2007 - 01:14 #3
marker svar i stedet for kommentar, og giv dig selv points..
Avatar billede gurly Praktikant
06. juni 2007 - 13:49 #4
du må da selv bestemme hvor mange point du vil give
så let var spørgsmålet vel helle ikke, for ingen har da givet noget svar !!!!!

kan en mac ikke køre en exe fil ?  for det slukker jo lidt lyset for det jeg håber på her i dette spørgsmål
http://www.eksperten.dk/spm/781901
Avatar billede aeblenet Nybegynder
07. juni 2007 - 08:32 #5
gurly: dette spm er både oprettet med 50 og med 200 point.
-50 point er meget. Det skal jo ikke være for nemt at ligge på hverken 1. eller 2. pladsen. Vel ?
Avatar billede papadakis Nybegynder
11. juni 2007 - 18:05 #6
Lukker tråden :)