Avatar billede carnudo Nybegynder
29. maj 2007 - 15:29 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

har brug for en der kan kode følgende for mig, helst i html

WINDOWS ENVIRONMENT
MYSQL AND PHP IF NEEDED

Group of people:
Divide Group in:
Add Person to GroupX :

Group division:
Group 1:
Group 2:
Group 3:
and so on

All Groups
People in:
People out:
People in education whole day:
People in education morning:
People in education evening:
People ill:
People hollidays:
People site visit:

By Group
Group 1
People in:
People out:
People in education whole day:
People in education morning:
People in education evening:
People ill:
People hollidays:
People site visit:

Group 2
People in:
People out:
People in education whole day:
People in education morning:
People in education evening:
People ill:
People hollidays:
People site visit:

Group 3
People in:
People out:
People in education whole day:
People in education morning:
People in education evening:
People ill:
People hollidays:
People site visit:

Jeg tenkte på at have boxes eller tables med fornavne til de mennesker som skal være med i disse grupper. Og at disse boxer ble oppdaterte hvis man added et menneske i et bestemt gruppe.

Gruppene skal have et bestemt farve.

Jeg kan godt betale for dette hvis det er billigt og hvis det er noen interesserte. Jeg bor i København. Det bliver nok en ongoing process tror jeg fordi måske har jeg brug for andre finerser senere eller ganske snart. Betaler også for det.
Avatar billede carnudo Nybegynder
29. maj 2007 - 15:44 #1
500 kr har jeg råd til.
Avatar billede basicq Nybegynder
29. maj 2007 - 15:54 #2
Meget uklart!

Skal du have lavet en html tabel, der ser ud som du har beskrevet (dog stadig uklart)?
Er det noget dynamisk og skal der laves noget admin på det?

Jeg tror du vil få bedre hjælp, hvis du kunne udspecificer det noget tydeligere og mere.
Avatar billede carnudo Nybegynder
29. maj 2007 - 16:10 #3
Jeg har en gruppe mennesker som jeg skal administrere. Jeg skal vide de ting jeg skrev ovenpå, og jeg skal også kunne legge folk til i tilfelle jeg får brug for flere. Hvis du har en mail så kan jeg sende et billede av det jeg forestiller mig.
Avatar billede basicq Nybegynder
29. maj 2007 - 19:22 #4
Prøv det!

MisterAg@gmail.com
Avatar billede bauerdata Nybegynder
30. maj 2007 - 01:11 #5
osse mig sagde manden.
lars@bauerdata.dk
Avatar billede carnudo Nybegynder
30. maj 2007 - 10:28 #6
Skal nok sende et billede snart, jeg er ikke hjemme de neste dagene. Men her forklarer jeg lidt mer.

Jeg har brug for et lille program der kan administrere Grupper af mennesker og deres status i foreningen. Og som kan display gruppens strukture online sådan at medlemmene kan se hvem der er in, ud, også videre.

Så jeg tænker på at det kan være en ADMINISTRATION PANEL med følgende.

ADMINISTRATION PANEL
GROUPS - PEOPLE - STATUS - LANGUAGES - LOCATIONS
*************************************
ADMINISTRATION PANEL FOR GROUPS
ADD GROUP - DELETE GROUP - EDIT GROUP

Group name:

*************************************

ADMINISTRATION PANEL FOR PEOPLE
Add People - Delete People - Edit People

Name:
Language(s):

Existing users:

John
Mikael
Ruddy
Ramon
Mephisto
Jaime
Olga
Petunia
Hotty
Thomas
Sampras
Sara

*************************************
ADMINISTRATION PANEL FOR STATUS

Add Status - Delete Status - Edit Status

If ill when back:
If holliday when back:
If education when back:

Existing Status
In:
Out:
Ill:
Hollidays:
Education:

******************************************
ADMINISTRATION PANEL FOR LANGUAGES

Add Language - Delete Language - Edit Language

Existing Languages, helst displayed med lille flag.

Spanish
German
Italian
French
Norwegian
Swedish
Danish
Dutch
Hebrew
English
Portuguese

************************************************
ADMINISTRATION PANEL FOR LOCATIONS

Add Location - Delete Location - Edit Location

Existing Locations

France
Denmark
Germany
Italy
Spain
Nederlands
India
England
***************************************************

På nettet vil kunne folket se nogle boxer med deres fornavn... her skal jeg prøve at tegne det.:

Følgende er i tilfelle det er lavet tre grupper.

----------------------        ------------------------      ----------------------
-          -        -        -          -          -      -          -        -
- John    - Mikael  -        - Mephisto  -  Olga    -      - Petunia  - Hotty  -
----------------------        ------------------------      ----------------------
-          -        -        -          -          -      -          -        -
- Ruddy    - Ramon  -        - Jaime    -  Sara  -      - Sampras  - Thomas  -
----------------------        ------------------------      ----------------------

Status                          Status                        Status
In:                            In:                          In:
out: back                      out: back                    out: back
ill: back                      ill: back                    ill: back
education: back                education: back              education: back
hollidays: back                hollidays: back              hollidays: back
Language coverage:              language coverage:            language coverage:

Navnene af folk der ikke er tilstede er med grått og virker ikke aktive. De andre navne kan være grønne i boksene for at vise at de er inne. Mere end 4 timer væk er mand grå.
Language coverage kan vises med små flag.
Avatar billede carnudo Nybegynder
31. maj 2007 - 09:42 #7
noone wants to make 500 kr?
Avatar billede bauerdata Nybegynder
31. maj 2007 - 10:04 #8
500 £
Avatar billede carnudo Nybegynder
31. maj 2007 - 11:37 #9
Hvad vil det koste at få lavet dette??
Avatar billede ceec Nybegynder
31. maj 2007 - 20:49 #10
Send mig en mail, så kan vi aftale nærmere....kan godt lave det for dig

-ceec

mail: flemming1975[at]yahoo.dk
Avatar billede carnudo Nybegynder
13. juni 2007 - 13:41 #11
Please CEEC talk to me.
Avatar billede carnudo Nybegynder
20. juni 2007 - 10:55 #12
Findes det nogen der kunne lave det her for mig? Og vil du ha for det?
Avatar billede bauerdata Nybegynder
21. juni 2007 - 16:10 #13
Kræver at vi aftaler et møde og jeg får alle detailjer.
Så vil jeg give en pris. :-)
kontakt lars@bauerdata.dk
Avatar billede carnudo Nybegynder
21. november 2007 - 08:55 #14
Lars, hvad med rettigheder?
Jeg ønsker at eje det I skal lave for mig, sådan at jeg også kan sælge det hvis jeg vil.
Avatar billede carnudo Nybegynder
14. december 2011 - 09:26 #15
closing