Avatar billede tweak Nybegynder
28. maj 2007 - 12:41 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Med chefen i baggrunden

Hej,

Jeg har fået en opgave der ikke er helt så let.

Jeg har overtaget et projekt som ikke var helt lige til, nu kan i ikke se hvordan det så ud før, men det var ikke godt, og ekstremt rodet.

Jeg har fået lavet nyt layout og kodet det hele om, men der er stadig lang vej.

Jeg vil først høre hvad i har at sige om designet: http://www.finnjensen.dk

Derefter vil jeg sige at jeg ikke selv er tilfreds med den menu han ville ha, og har siddet og lavet en ny: http://www.finnjensen.dk/maaske.php

Hvordan er det med brugervenligheden osv?

Jeg vil lige sige at jeg på ingen måde er webprogrammør og det kan måske ses.

Mvh Jan
Avatar billede Slettet bruger
28. maj 2007 - 13:02 #1
Jeg synes designet i sig selv er meget enkelt og pænt, toppen stopper lidt underligt i venstre side. Jeg ville synes det skulle være mindre "reklame" for et kamera, og måske mere præsenterer noget forskelligt.

Jeg kan meget godt lide den nye menu, den passer lidt bedre og er mere stilren, men den blå farve er måske en smule for tyrkis, jeg ville prøve at finde en lidt anden farve.

Den er brugervenlig nok og overskuelig, så synes du har ramt meget godt selvom du ikke er webprogrammør.
Avatar billede hartnet.dk Nybegynder
28. maj 2007 - 13:03 #2
Hej Jan.

Jeg synes den første er den pæneste og mere overskuelig.
Avatar billede tweak Nybegynder
28. maj 2007 - 13:23 #3
spacemaninc, Jeg er heller ikke vild med farven. Prøver at se om jeg kan finde frem til en anden. Hvad mener du med at toppen stopper lidt underligt i venstre side.?

hartnet.dk, øv :( Jeg hader den første ;-)
Avatar billede tweak Nybegynder
28. maj 2007 - 13:24 #4
spacemaninc, du har i øvrigt helt ret mht. reklamen.!
Avatar billede mortennorup Nybegynder
29. maj 2007 - 01:16 #5
Hej Jan,

Jeg synes nok også (desværre) den første menu er lidt mere overskuelig. Med den har du også muligheden for at lave flere undermenuer (kunne se det måske var relevant mht. menupunktet Digitale Billedrammer?). Jeg kunne heller ikke rigtig få menu nr. 2 til at spille i IE 6 - den dukkede ikke op.

Er også enig med spacemaninc - banneret burde måske sige lidt mere om virksomheden end om et specifikt kamera. En lille smule farve i banneret ville nok heller ikke være af vejen.

Derudover synes jeg det er en ren og overskuelig side. Ikke så mange dikkedarer. Det har du da gjort godt :)
Avatar billede w13 Novice
29. maj 2007 - 01:28 #6
(Jeg kan klart bedst lide den anden, nye version. Jeg synes, menuen er mere moderne og at den gør siden "lettere".)
Avatar billede w13 Novice
13. februar 2008 - 16:33 #7
Lukketid?