Avatar billede 200894ec Nybegynder
27. maj 2007 - 21:39 Der er 1 kommentar

Godkendte Betalingssoftwareleverandører / webhoteller

Hej alle. Jeg håber, at der er nogen der kan hjælpe mig med følgende...

Jer er igang med, at få lavet en web-shop, men hos pbsinternational.dk bliver jeg bedt om, at vælge en godkendt Betalingssoftwareleverandører / webhotel og jeg har ingen anelse om, hvilket der er noget værd og til, at stole på.

Undtagen det, at DIBS A/S muligvis fungerede fint nok.

Takker på forhånd.

Ergün
Avatar billede pehory Nybegynder
27. maj 2007 - 21:54 #1
Du kan se en liste over udbydere på http://www.pbs-international.dk/internetforretninger/betalingssoftware?mid=DF3511EE-0929-4288-BD49-4FCF6C61894D
I og med at de er godkendt af PBS er de altså alle sammen til at stole på. Forskellen er hvor godt kontrolpanel der er med, måden de skal implementeres og selvfølgelig prisen.
Jeg tror den billigste er http://www.fribetaling.dk/ mens DIBS er i den dyre ende. Jeg har personligt kun erfaring med wannafind som fungerer ganske fint.