Avatar billede silke4ever Nybegynder
27. maj 2007 - 21:05 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Find download link, hvor linket virker

Hej

Jeg mangler en soltek driver, men da productens hjemmeside er nede, så kan jeg ikke få fat i den, men måske en af Jer kan finde den et eller andet sted i cyberspace:

Driver er det lydkortet, som hedder SL-85erv4-rl

Jeg kan finde flere sider der linker til et downloade side, men det er alle til solteks hjemmeside i sidste ende.

Jeg giver 200 point til den, som kan finde det rigtige link.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
27. maj 2007 - 21:35 #1
hvis det køre med ac97, så kan du hente en driver her..??
http://www.realtek.com.tw/downloads/
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. maj 2007 - 21:50 #2
bartfreaks link burde løse dit problem.

Audio
Sortie audio: Carte son

Processeur de signaux: VIA VT8237

Mode de sortie audio: Surround canal 5.1

Conformité aux normes: AC '97
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
27. maj 2007 - 22:04 #3
okay du kan fransk..O)
Avatar billede silke4ever Nybegynder
27. maj 2007 - 22:06 #4
Jeg har desværre prøvet den, og det virker desvæære ikke.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
27. maj 2007 - 22:08 #5
har du gult udråbstegn under lyd enhed, i enedshåndtering.?
--
Jeg ville nok prøve at installere den manuelt, og via ms..?

Blot et bud el.2.O)
Avatar billede silke4ever Nybegynder
27. maj 2007 - 22:15 #6
Ja, det har jeg. Jeg har også søgt efter opdateringer og prøvet AC97. Men det virkede ikke. Så prøvede jeg i stedet for at skille computeren af for at finde ud af, hvad bundkortet var og hvad lydkortet var. Det var ovenstående. Det virkede desværre heller ikke, da jeg ikke har kunnet finde driveren, da det ser ud til at Solteks hjemmeside har Mysql problemer.

Jeg har også prøvet at køre Windows Update, men det finder heller ikke driveren.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
27. maj 2007 - 22:25 #7
øv..
Men de for forhåbentligt hurtigt deres side op og køre igen.?
Avatar billede pcmw Nybegynder
28. maj 2007 - 00:06 #8
www.guru3d.com har mange drivere. Under download kan man lede. jeg ved ikke noget om VIA, bruger selv N-force. prøv evt. denne http://downloads.guru3d.com/download.php?det=1566
Avatar billede thov Forsker
28. maj 2007 - 13:38 #9
Avatar billede cyberspace Nybegynder
29. maj 2007 - 11:36 #10
prøv evt. en af nettets bedste!! driversider

Http://driverguide.com

(kræver dog am man opretter sig som bruger - men det dog gratis)
Avatar billede cyberspace Nybegynder
29. maj 2007 - 11:45 #11
Avatar billede cyberspace Nybegynder
01. juni 2007 - 08:12 #12
respons??
Avatar billede silke4ever Nybegynder
19. marts 2008 - 14:23 #13
Fandt aldrig en driver der virkede :-(