Avatar billede sunefr Nybegynder
25. maj 2007 - 14:18 Der er 9 kommentarer

Grafikkort med to skærmudgange

Hej alle
Dette er formentlig et overkommeligt spørgsmål, men hvor kan jeg finde et grafikkort som har to skærmudgange, således at jeg kan køre udvidet skrivebord med to fladskærme? - edbpriser.dk formoder jeg, men hvad skal det hedde? Jeg skal ikke spille computerspil, så det behøver ikke være noget vildt!

Mange tak for hjælpen
Mvh
Sune
Avatar billede grohnheit Nybegynder
25. maj 2007 - 14:22 #1
skal det være AGP eller PCI-E ???
Avatar billede lasraven Nybegynder
25. maj 2007 - 14:26 #2
kortlink.dk/3vza

der kan du så bare vælge ;) kan være du skal købe en dvi konverter også for at lave det om til skærm stik da dine skærme nok ikke er dvi
Avatar billede sunefr Nybegynder
25. maj 2007 - 14:33 #3
Gronholt, Det er jeg ikke klar over...
Avatar billede sunefr Nybegynder
25. maj 2007 - 14:33 #4
grohnheit undskyld
Avatar billede lasraven Nybegynder
25. maj 2007 - 14:36 #5
det er væsenligt når du skal købe nyt kort og vide. kan du åbne kabinet kassen. også skrive dit bundkorts nummer herinde. det står nede på selve print pladen.
men vil næsten skyde på det er en AGP . men for at være sikker skal vi vide hvad dit bundkort hedder. ( lettest for dig )
Avatar billede grohnheit Nybegynder
25. maj 2007 - 15:07 #6
du kan også tage dit grafikkort ud, og se hvilken en af disse den matcher: http://lib.store.yahoo.net/lib/directron/expressguide1.jpg
Avatar billede sunefr Nybegynder
14. juli 2009 - 16:57 #7
Hej lasraven og Grohnheit - jeg kan se at jeg stadig har dette spørgsmål åbent. Ved godt det er dårlig stil, men jeg bruger ikke eksperten så tit, og jeg må have glemt det. Det må I undskylde. Hvis I poster svar skal I nok få jeres point - tak for hjælpen!
Avatar billede grohnheit Nybegynder
15. juli 2009 - 19:18 #8
ja nu er det godt nok 2 år siden, men fandt du ud af det ? :)
Avatar billede sunefr Nybegynder
23. juli 2009 - 13:27 #9
Ja det gjorde jeg :)