Avatar billede hyperactive Nybegynder
24. maj 2007 - 16:41 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Test af www.easyads.dk

Jeg søger et antal webmastere til at hjælpe mig med test af www.easyads.dk - et nyt affiliate system... Du bliver naturligvis betalt de gældende takster for at markedsføre de forskellige kampagner på sitet... Jeg håber på, at der er nogle, der kunne tænke sig at hjælpe - og vil meget gerne også have feedback på systemet.
Avatar billede cablenet.dk Nybegynder
24. maj 2007 - 17:04 #1
Hvis man bare trykker "login" uden at indtaste noget, kommer den med en instans-fejlmeddelse...
Avatar billede hyperactive Nybegynder
24. maj 2007 - 17:25 #2
cable... Tak... Kigger lige på det med det samme
Avatar billede lolman Nybegynder
24. maj 2007 - 22:48 #3
Den laver en fejl, hvis man prøver at kontakte jer.

(http://www.easyads.dk/kontakt.aspx) - Klik på submit
Avatar billede mortennorup Nybegynder
29. maj 2007 - 12:03 #4
Hvis du højreklikker på programmet i kampagneoversigten og vælger et af menupunkterne kommer der en fejl i et parameter
Avatar billede mortennorup Nybegynder
29. maj 2007 - 12:07 #5
Undskyld - det er vel at mærke hvis ingen kampagner er oprettet
Avatar billede mortennorup Nybegynder
29. maj 2007 - 12:09 #6
Lidt irriterende at den pop-up er der hver gang du reloader forsiden
Avatar billede hyperactive Nybegynder
29. august 2012 - 12:44 #7
Lukker