Avatar billede vildnis Nybegynder
24. maj 2007 - 11:04 Der er 1 kommentar

Kan ikke komme på nettet

Jeg kan ikke komme på nettet med min mac book ! Dvs 1 gang ud af 100 forsøg, så vil den gerne. Det er ret frustrerende at skulle igennem netværksindstillinger hver gang. Og hvis der går et lille stykke tid-så er den faldet af igen. Forbindelsen opstår altså en sjælden gang igennem airport men aldrig gennem ethernet forbindelsen. Hvad kan jeg gøre?
Venlig hilsen Niels
Avatar billede vildnis Nybegynder
26. maj 2007 - 10:50 #1
Er der nogen der kender til problemet? er det et problem specielt for mac?
VH