Avatar billede hilton2305 Nybegynder
23. maj 2007 - 15:17 Der er 1 kommentar

Image overlay på PCL fil

Det kan godt være at overskriften er lidt misvisende, da jeg ikke helt ved hvad det hedder det jeg leder efter. Jeg har en PCL fil hvor jeg på tvært af dokumentet skal have skrevet ORIGINAL, er der en let måde at gøre dette på, eller er der en måde i det hele taget?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
23. maj 2007 - 15:20 #1
Det korte svar - nej, det kan du ikke.

Du skal have fundet ud af en måde at importere PCL filen i et program, og så skrive hele molevitten ud igen, denne gang med "stempel" funktionen slået til.

Jeg vil tro du kan gøre det med dette produkt: http://www.fineprint.com/products/fineprint/index.html