Avatar billede madsten Nybegynder
22. maj 2007 - 11:48 Der er 6 kommentarer

SIdetal i word 2007 DK

Hejsa...

Er igang med at lave en større opgave. Er faktisk færdig, skal aflevere imorgen. Men min indholdsfortegnelse fylder 3 sider, hvordan er det så lige man får den til at springe de 3 sider over og starte med side 1 på side 4? Nogen ideer?
Avatar billede peter.erikse Nybegynder
22. maj 2007 - 12:47 #1
Lav et sektionsskift. Vælg vis sidehoved/fod. Vælg 4. knap på den tilhørende værktøjslinje (Formatering af sidetal). Begynd med: Vælg "4".
Avatar billede madsten Nybegynder
22. maj 2007 - 14:23 #2
Hvis jeg vælger "begynd med 4", så er første side 4. Det er ikke det der er meningen. det er side 4, som skal være side 1, hvis du forstår... Nogen ideer?
Avatar billede peter.erikse Nybegynder
22. maj 2007 - 14:33 #3
Du skal da lave3 sektionsskiftet efter indholdsfortegnelsen, og der gå i sidehoved/fod
Avatar billede madsten Nybegynder
22. maj 2007 - 15:20 #4
Måske det bare er mig der er spasser.... Men efter indholdsfortegnelsen laver jeg 3 sideskift (går ud fra det er det du mener), derefter placere jeg mig på den sidefod på den side som skal være side 1. Så går jeg ind i formater sidetal, vælger begynd fra, 4. Efter dette springer den op på indholdsfortegnelsen, som så hedder side 4 nu. Damn det nye office driller mig...
Avatar billede peter.erikse Nybegynder
23. maj 2007 - 07:26 #5
Undskyld, du skal vælge Begynd med 1, når du står på sidefoden i den reelle tekst.
Du skal lave 2 sideskift. Det sidste sideskift laver du som "Ny sektion ny side" (Indsæt, Sideskift mm, sektion til ny side). Det efter dette sektionsskift, at du skal ind og vælge "Begynd med" Husk at deaktivere "Samme som forrige" i værktøjslinjen Sidehoved/fod.
Avatar billede madsten Nybegynder
24. maj 2007 - 09:53 #6
Ved ikke om du er klar over det er word 2007, menuerne er ikke ligesom du beskriver dem. Det er nemlig det der driller lidt... Men du skal ikke arbejde mere i det, for jeg har afleveret nu.

Men ellers tusinde tak for hjælpen...