Avatar billede tkaas Nybegynder
22. maj 2007 - 11:36 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Mysql til RSS - hvor svært er det?

Jeg har en mysql-database, der jævnligt opdateres med nye oplysninger. Oplysningerne er samlet ind via robotter, der holder øje med konkrete websiders opdateringer.
Jeg ønsker at skabe et RSS-feed, der fortæller, at der er sket opdateringer til databasen.
Hvor svært er det? Findes der pakke-løsninger, man kan bruge, eller skal der programmeres fra scratch?
Jeg var lidt usikker på, om kategorien var den rigtige.
vh. Tommy
Avatar billede arne_v Ekspert
23. maj 2007 - 04:20 #1
du skal bruge et server side script der kan læse fra MySQL og outputte RSS format

bruger du ASP, PHP, ASP.NET, JSP eller ?
Avatar billede tkaas Nybegynder
23. maj 2007 - 06:35 #2
PHP
Avatar billede arne_v Ekspert
27. maj 2007 - 03:03 #3
Avatar billede tkaas Nybegynder
27. maj 2007 - 09:48 #4
ok - tak. Inspirationen er pointene værd. Laver du et svar?
Avatar billede arne_v Ekspert
27. maj 2007 - 15:55 #5
svar