Avatar billede hco Nybegynder
22. maj 2007 - 11:04 Der er 5 kommentarer

ASP løsning til håndtering af kundehenvendelser

Hello!

Er der nogen der ved om der findes en ASP løsning (application service provider) til håndtering af kundehenvendelser?

Konkret har jeg brug for følgende:

1. Kunden kan sende en mail til en given emailadresse, som "løsningen" kan hente post fra - evt. via pop3 eller at man kan forwarde til "løsningen"
2. mailen ryger ind i "løsningen"
3. medarbejderne bliver notificeret via email om at der er kommet en ny sag.
4. Via "løsningen" besvarer man kundens mail.
5. Dialogen med kunden bliver arkiveret
6. Det er muligt at sætte en status for sagen

Funktionelt så minder det en del om REMEDY systemet, men bare SUPER enkelt.

Er der nogen der har nogle bud på en mulig "løsning"?

/hco
Avatar billede e117117 Nybegynder
22. maj 2007 - 11:46 #1
Hej
Jeg kan konstruere en løsning for dig. Kontakt mig på e(a)exact-test.com
mvh E
Avatar billede hco Nybegynder
22. maj 2007 - 11:54 #2
Hej E,
Det er det jeg gerne vil undgå - altså at få noget der er special udviklet.
hco
Avatar billede tp_aalborg Nybegynder
24. maj 2007 - 11:08 #3
I min virksomhed bruger vi et system, der hedder GodMine. Vores version er ikke til outlook, men skulle vist være et modul til det.

Ellers vil jeg opfordre dig til at prøve at "google" på ordene CRM og outlook. Så kommer der en masse hits frem :-)
http://www.google.dk/search?hl=da&q=outlook+crm&meta=cr%3DcountryDK

Håber du finder, hvad du søger.
/TP
Avatar billede tp_aalborg Nybegynder
24. maj 2007 - 11:29 #4
Hov, der manglende lige et bogstav. Systemet vi bruger i dag hedder GoldMine www.goldmine.com

/TP
Avatar billede hco Nybegynder
25. maj 2007 - 13:30 #5
Så har jeg fundet en løsning der kan bruges:

www.helpdeskconnect.com

Asp løsning - lige til at konfigurere og så er vi kørende.
Og så koster det 55 kr. pr. måned.

Men tak for input.

/hco