Avatar billede T101 Novice
21. maj 2007 - 13:53 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Commission modulet i Axapta

Hej eksperter,

Er der nogen som har forstand på commission modulet i Axapta. Vi sidder med en skolerapport og skal lave en overordnet implementering af bl.a. en commission process. Indtil videre har vi fået oprettet commission groups of allokeret disse til nogle sælgere. Problematikken opstår dog når dette skal overføres til Chart of Accounts så de forskellige konti bliver afstemt med salg og efterfølgende commission betalinger. Er der nogen som ligger inde med en guide eller kan opsætte en step-by-step af commission processen?
Avatar billede raffar Juniormester
31. maj 2007 - 23:32 #1
Jeg mener at der findes grundig beskrivelse og opsætningsvejledning af commision i kursusmaterialet for Axapta Controller II - Alternativt i Axapta Controller I.
Avatar billede T101 Novice
01. juni 2007 - 09:28 #2
Hej raffer - Vi brugte en trial and error approach til problemet og fandt til sidst ud af det meste men hvor finder man dette kursus materiale du omtaler?
Avatar billede raffar Juniormester
01. juni 2007 - 11:38 #3
Der er talen om Microsoft's kursusmateriale til undervisnings/kursusbrug. Du kan forhøre dig på din uddannelsesinstitution. De bør kunne hjælpe.
Avatar billede T101 Novice
01. juni 2007 - 11:47 #4
Det vil jeg prøve. Jeg vil forhøre mig på vores institut. Takker for svar.