Avatar billede fedesvin Nybegynder
18. maj 2007 - 17:33 Der er 4 kommentarer

Mus fryser fast

Jeg har et underligt problem der er opstået ud af det blå, min mus fryser nogle gange fast, og låser input fra min mus og mit tastatur indtil musen ikke "sidder fast" længere.
Jeg har prøvet at skifte mus og prøvet både usb og ps2 stik, intet har hjulpet.
Sommetider er det som om den kun låser af for en bestemt retning også.
Problemet opstår både i spil og i windows (xp).
18. maj 2007 - 18:46 #1
Har det noget med denne at gøre -> http://www.eksperten.dk/spm/750198 ?
Avatar billede bobber0001 Nybegynder
19. maj 2007 - 12:36 #2
Virus, periodisk fejl i motherboardet, eller håbløs fejl i driveren til mus og tastatur.

Jeg hælder mest til virus.
Avatar billede fedesvin Nybegynder
22. maj 2007 - 18:15 #3
Nej det har ikke noget med mit gamle problem at gøre :) Har ikke oplevet noget der kunne have noget med virus at gøre i meget lang tid.
Jeg har skrabet en gammel gammel ps2 mus ud fra bunden af et skab og sat til og den kører faktisk flydene uden problemer, men som nævnt prøvede jeg også at slutte minde andre mus til i ps2...
Avatar billede gitte44 Nybegynder
14. november 2011 - 11:05 #4
Jeg har også problem med at min mus fryser fast.Jeg har xp og har trådløs tastatur og mus. Har dog lige skiftet fra Ie8 til google chrome ... kan det have noget med det at gøre???? vh Gitte