Avatar billede mmeyer Nybegynder
17. maj 2007 - 20:27 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Mit MSN Live Menssenger på dansk virker ikke på Vista

Hej eksperter

Mit MSN på dansk virker ikke på Vista Home Premium, men den engelske udgave viker godt nok.
I vil nok spørge om hvorfor jeg ikke beholder den engelske udgave?, det er fordi at jeg gerne vil ha det på dansk :D
Nogen der har et forslag?

Mvh. Marc Meyer
Avatar billede danieru Nybegynder
17. maj 2007 - 20:39 #1
Nu har jeg aldrig brugt Vista, og har heller ikke planer om det forløbig :o)

Men fandt dette link; http://www.13-web.dk/vista/

Ved ikke om det det virker på dette problem, men det er da et forsøg værd.

mvh. Dánieru
Avatar billede mmeyer Nybegynder
17. maj 2007 - 20:52 #2
Det er den engelske :(
Avatar billede danieru Nybegynder
17. maj 2007 - 20:52 #3
Hov, det var vist link til engelsk version af msn
Prøv med denne her; http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=E010F88F-8574-4562-AF6D-48DD23026B9D&displaylang=da
(Ser ud til at være den danske udgave)
Avatar billede mmeyer Nybegynder
17. maj 2007 - 21:09 #4
Kom nu med et svar!
Avatar billede danieru Nybegynder
17. maj 2007 - 21:10 #5
Svar, går ud fra at det var en hentydning til at det virkede? :o)
Avatar billede danieru Nybegynder
17. maj 2007 - 21:10 #6
hov, svar xD