Avatar billede kalkaer Nybegynder
17. maj 2007 - 01:01 Der er 8 kommentarer

Vil ikke spille

Tror snart på at en computer har sit eget liv.....
Jeg har det problem at når jeg starter et spil op evt. Need for Speed, ja så kan jeg køre det i ca 5 min. eller mindre så går den ud af spillet og jeg får en fejlmeddelse, når jeg vil starte GTA op vil den slet ikke starte det. jeg vil da lige sige jeg har lige købt nyt grafikkort.

Bundkort: k7s41
Grafikkort: Geforce 6200 med 256 ram
Ram i pc:512
cpu: AMD Athlon 2400+

ved godt det er en gammel svend
Avatar billede kalkaer Nybegynder
17. maj 2007 - 01:08 #1
vil lige sige min kone har en maskine magen til der virker det......har prøvet at bytte om på grafikkortene men det hjalp ikke en dyt.....
17. maj 2007 - 10:15 #2
... rigtig/korrekt driver til grafikkortet ?
17. maj 2007 - 10:15 #3
Velkommen til Eksperten.dk
Generelt -> http://expfaq.1go.dk/
Avatar billede kalkaer Nybegynder
17. maj 2007 - 21:56 #4
ja...jeg bruger den sidst nye driver og jeg har opdateret alle de drivere der kan opdateres....
Avatar billede bobber0001 Nybegynder
19. maj 2007 - 12:42 #5
Hvis det er GTA: San Andreas, så kan det skyldes at computeren simpelthen ikke kan trække spillet med den processor, og 512mb ram.
Avatar billede kalkaer Nybegynder
19. maj 2007 - 16:36 #6
Jeg har før spillet GTA: San Andreas med et 128 ram grafikkort....såååå jeg tror nog den kan eller skulle kunne køre det
Avatar billede bobber0001 Nybegynder
20. maj 2007 - 02:22 #7
Jeg spiller også GTA: San Andreas med et 128mb grafik kort flere timer om dagen.
Jeg snakker om hans 512MB RAM i computeren, ikke dem på hans grafikkort.
Avatar billede kalkaer Nybegynder
20. maj 2007 - 18:37 #8
nåååh.....jamen jeg har spillet det mega længe på 512mb ram uden nogen problemer det er først efter jeg satte det nye grafikkort i....
Alle mine spil har jeg ikke haft problemer med før efter jeg satte det nye grafikkort i...