Avatar billede mhl2k01 Nybegynder
16. maj 2007 - 02:04 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Logitech G15 og windows installation

Ja, jeg er kommet i en lidt trist situation, efter købet af det ellers dejlige Logitech G15 keyboard...

Da jeg fik virus på min pc, og valgte at reinstalle windows, startede installationen i windows, hvorefter maskinen genstartede, og ind i installationen, som selvfølgelig fejlede af en sygelig grund :S

men mit primære problem, mit keyboard NÆGTER at virke i dosmode, endda efter lang tids biksen er jeg kommet frem til selve vista installationen, har prøvet at smække keyboardet i en PS2 converter, og endda i alle mine usb porte. Uden held! jeg kan godt bruge min mus, hvis jeg sætter den gennem keyboardet, så der er signal igennem.. Nogle forslag?!
Avatar billede Slettet bruger
16. maj 2007 - 07:31 #1
Er der ikke noget med usb keyboard, i din bios, som du kan slå til.
Avatar billede mhl2k01 Nybegynder
16. maj 2007 - 09:25 #2
Problemet som jeg kom frem til efter 3 timer, er netop det samme.. dog er problemet at det ER et usb keyboard jeg har! :)

Så det ser ud til jeg ikke har anden mulighed end at besøge en random butik og købe det BILLIGSTE ps2 keyboard ever! :)
Avatar billede mhl2k01 Nybegynder
16. maj 2007 - 19:00 #3
hmm.. købte nyt keyboard :S