Avatar billede jkk1989 Nybegynder
15. maj 2007 - 00:15 Der er 2 kommentarer

SMS ryger ind på computeren?

Hejsa, Jeg skal have lavet et lille smart system som jeg ikke aner hvordan jeg kan gøre..

Det skal foregå således at jeg kobler en mobil telefon til min computer, også snart telefonen modtager en SMS, Ja så lander det på skærmen på min computer..

Systemet skal bruges som en slags SMS service, Således at folk kan sende SMS Beskeder, Som så lander på en storskærm.

er der nogen der kender nogle interativer til hvad man kan gøre her?

Mvh Jesper
Avatar billede bubbaa Nybegynder
15. maj 2007 - 08:17 #1
myphoneexplorer viser sms der kommer ind nede i højre hjørne, ved ik om du kan tage output fra det program, og vise det på hele skærmen.
Det virker vist kun til sony ericsson mobiler...
Avatar billede benson Nybegynder
15. maj 2007 - 08:55 #2
Floats mobile agent er helt genialt. Programmet leveres med sourcekode til delphi, så der er alle muligheder for selv at programmere noget.
http://fma.sourceforge.net/