Avatar billede titwenty Nybegynder
14. maj 2007 - 11:00 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Top- og bundtekst vises ikke i udskriftsformat

Er der nogen som har oplevet det? Word (word 2003) viser ikke længere top- og bundteksten i udskriftsvisningsformat. Når jeg prøver forhåndsvisning er den god nok, men jeg kan ikke se dem når jeg sidder og skriver. Jeg har IKKE foretaget nogle indstillinger og plejer da ellers at have meget godt styr på det, men den her kan jeg ikke knække.

Nogen der har en idé?
14. maj 2007 - 11:03 #1
Det er sandsynligvis visning af tomt område mellem sider du har fået slået fra:
Funktioner->Indstillinger, fanen Vis
Marker feltet: Tomt område mellem sider.
Avatar billede titwenty Nybegynder
14. maj 2007 - 11:06 #2
Du havde helt ret - så er det mig bare en gåde hvordan den har ændret sig. Men smid et svar og tak for hjælpen :-)

(Var vist i øvrig den eneste jeg ikke havde stillet på for at prøve mig frem)
14. maj 2007 - 11:21 #3
OK!
Avatar billede word-hajen Nybegynder
14. maj 2007 - 14:25 #4
Det er faktisk ret nemt at komme til at slå "det tomme område" fra. Prøv at kør din mus op i toppen af dit dokument (lidt stille og roligt). Så vil du pludselig se, at markøren ændrer udseende, når du rammer kanten af "papiret". Klik - og vupti, er det tomme område ikke vist. Du kan i øvrigt gøre det samme for at få det vist igen.