Avatar billede kvist1992 Nybegynder
13. maj 2007 - 12:23 Der er 1 kommentar

Problem med strømforsyning

Jeg har en 300 Watt strømforsyning, men når jeg kobler den til mit bunkort og GFX, så kommer der en hyletone fra den lille indbyggede speaker.
Mit system er:
AMD Athlon 64 X2 4600+
2 GB DDR2 ram
160 GB HDD
nVidia geForce 8800GTS 320 MB
DVD-Brænder.

Sker der noget ved for lidt strøm.
Min pc vil starte og den viser skærmbillede, og jeg havde tænt i 10 min. uden at den begyndte at fryse eller ligende, jeg nåede halvejs gennem en XP installation inden jeg valgte at slukke den.

Håber der nogen der kan hjælpe.

MVH. Thomas K
Avatar billede screem_brille Novice
13. maj 2007 - 13:13 #1
300W er ALT for lidt, til det grafikkort, ville jeg ikke gå under 550-600W.