Avatar billede tjuf Nybegynder
13. maj 2007 - 11:59 Der er 3 kommentarer

Kopiere en celle fra et regneark til et andet

Hej
Jeg skal kopiere et tal fra en celle i regnark a til regnark b, kan dette lade sige gøre. De ligger begge under samme regnark men forskellige faner. Håber det er den rigtige måde at forklare mit problem på, ellers vil jeg meget gerne høre nærmere :-)
Boel
Avatar billede excelent Ekspert
13. maj 2007 - 12:05 #1
=a!a1

kopierer selle A1 fra ark a til sellen hvor du indsætter formlen
Avatar billede excelent Ekspert
17. juli 2007 - 08:33 #2
hvordan går det ?
Avatar billede excelent Ekspert
12. september 2007 - 19:19 #3
*